Έπειτα και από τα τελευταία κρούσματα ασφαλιστικής απάτης, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο δημιουργίας τηλεφωνικής γραμμής ανωνύμων καταγγελιών ασφαλιστικής απάτης, ένα μέτρο δηλαδή που ήδη λειτουργεί με επιτυχία σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες.
Το μέτρο της τηλεφωνικής γραμμής, μέσω της οποίας οι καταναλωτές θα έχουν την δυνατότητα να καταγγέλουν εύκολα και γρήγορα τις περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης που πέφτουν στην αντίληψή τους, θα περιλαμβάνεται σε μια ευρύτερη δέσμη μέτρων που σκοπό έχει την εξυγίανση της ασφαλιστικής αγοράς, στην οποία παρουσιάστηκαν εκτεταμένες περιπτώσεις απάτης τα τελευταία χρόνια, που ζημίωσαν ασφαλιστικούς πράκτορες, εταιρίες και καταναλωτές.
Ανάμεσα στα υπόλοιπα μέτρα περιλαμβάνεται ένα πλαίσιο συνεργασίας φορέων όπως η Τράπεζα της Ελλάδος, η Αστυνομία, η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, καθώς οι Ενώσεις Καταναλωτών, ο εμπλουτισμός και η ενημέρωσης της βάσης δεδομένων της ΕΑΕΕ, καθώς και η ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με την ασφαλιστική απάτη και τους τρόπους προαστασίας από αυτή.